جمعه, 10 فروردين 1403

آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت

  • چهارشنبه, اسفند 19 1394

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی­کاربردی، بهرامی نسب معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه  با اعلام این خبر گفت: جشنواره قرآن و عترت با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و با مشارکت واحدهای استانی برگزار خواهد شد.

 وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با قرآن و سیره اهل بیت علیهم‌السلام، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بین دانشگاهیان، شناسایی و معرفی نخبگان این حوزه به جامعه قرآنی کشور، تولید آثار هنری با محتوای دینی و قرآنی، هدایت دانشگاهیان به انجام فعالیت‌های علمی در زمینه قرآن و عترت عنوان کرد.

بهرامی نسب  افزود: این جشنواره در شش بخش شفاهی، کتبی، ادبی، فناوری، هنری و پژوهشی،مجموعا در 36 رشته ویژه دانشجویان و در دو بخش کتبی، پژوهشی مجموعا 7 رشته ویژه کارکنان و مدرسین برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است ثبت‌نام اینترنتی از علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات جشنواره قرآن و عترت دانشگاه تا تاریخ 10/02/95 در سامانه http://info.ghoran.uast.ac.ir انجام خواهد پذیرفت و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان اردیبهشت‌­ماه 95 می‌باشد.

همچنین علاقهمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار خود با دبیرخانه جشنواره با شماره های 82772220-82772211-021 تماس حاصل نمودهو یا به سایت اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مراجعه نمایند.